Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.11.2018 17:13 - "Should I be feeling guilty or let the judges frown?"
Автор: boristanouscheff Категория: Лични дневници   
Прочетен: 725 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 14.11.2018 17:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Съвсем наскоро открих, че Евгений Дайнов ми е скъсал фейсбук квитанцията. Не само ме е разфрендил, но ме е и баннал. Та седя си значи аз сега пред клавиатурата и размишлявам (повечето седя, де) - поради что? И прехвърлям на ум възможностите. Не ще да е заради писанията му, които му ги препоствам от време на време - чак пък дотам да му е противно да го цитират - не вярвам. Не съм го и критикувал в лично отношение, още по-малко съм обсебвал стената му, та да се докача...

Викам си, да не би да е във връзка със Зелените. Те вярно, като арбузите са червени отвътре, ама аз също си падам малко нещо еколог, та извън шистовия газ, избягвам да се бъзикам с тях. Знам още, че Дайнов е рокаджия, ама то и аз по младежко време с тази музика съм купонясвал. Е, да, не съм израстнал като него по посолствата в чужбина. Но то далеч не на всеки му беше дадена привилегията да е номенклатура - моите роднини и една мандра нямат в актива си. Ама чак пък затова карез да ми гони - хипарче го раздава, широко скроен значи, би трябвало да ми прости, дори и да се е усетил, че търся лустрация за себеподобните му.

Какво още оставаше... а, ИК, незаобиколимата. Да, ама той успя да ѝ вземе завоя - не се е налагало да се плюем по неин адрес. Пък като му гледам и фотографиите със Станишката, един такъв наусмихнат, харен човек ще да е, благ, не се смразява лесно. Единствено, ако нещо около призивните на Радан, да се гушнем с коалицията му като истински... десни (за малко да употребя по-образното - като ... мъже, ама ще ме обявят за мизогин, въпреки, че по джендърски си е таман на място, ако ме разбирате) да се е смръчкало. Щото, нали, аз им отричам десничарството.

Но, ето, гледам, че дори с баш опонента му по линията няма-няма vs има-има, Тончо Краевския, в епистоларен двубой е влязъл съвсем по благородному. Няма муш, муш (само чат-пат, с някоя и друга Гугъл референция), има - извинете, Вие сте такъв, но позволете Аз да бъда инакъв. А с мен - джаста-праста, хем още не се водя официално за консерва. Иди, че разбери! image


Тагове:   бан,   фейсбук,   Дайнов,   десни,   краевски,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: boristanouscheff
Категория: Лични дневници
Прочетен: 370517
Постинги: 60
Коментари: 98
Гласове: 77
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031