Прочетен: 2360 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 24.07.2012 22:41
За спиране на приватизацията и ликвидацията на БДЖ!!!
Конституция на Република България
Чл.1.
(2) Цялата държавна власт произтича от народа. Тя се осъществява от него непосредствено и чрез органите, предвидени в тази Конституция.
(3) Никоя част от народа, политическа партия или друга организация, държавна институция или отделна личност не може да си присвоява осъществяването на народния суверенитет.
Какво представляват железниците?
- те са преди всичко обществена услуга, създадена с труда на поколения железничари и безвъзмедният труд на стотици хиляди българи
- те са най-евтиният, най-сигурният и най-екологичният транспорт в света
- изпълняват стратегическа функция по време тежки метеорологични условия, кризи, войни и други извънредни събития
Защо БДЖ не трябва да се приватизира?
- защото никой не е питал българския народ, който е истинският собственик на БДЖ дали иска да продава своята собственост. Това е все едно някой да продаде вашето жилище без ваше съгласие ...........
- защото приватизацията в България е синоним на ликвидация – примерите са стотици, но най-фрапантните са: Кремиковци, Плама Плевен, БГА Балкан, Балканкар, БТК
- защото БДЖ „Товарни превози” е последната компания, която може да спаси българската икономика от кризата.
- защото продажбата ще създаде частен монопол. Ще се повтори сценарият с Нефтохим и завишените цени на горивата, ЧЕЗ, EVN, EON и повишението на цените на тока без никакви инвестиции, Софийска вода, която повиши водата в София с над 300%, Витоша ски, която си позволи да извива ръцете на Българската държава и провали цял ски сезон като спря лифтовете на Витоша и иска да застрои и изсече стотици декари гори!!!
- Защото дружеството ще бъде продадено за сумата от 100 млн.лв. при положение, че годишната му печалба е 150 млн.лв Това ще ощети българската държава с над 1 милиард лева за срок от 10 години.
- Защото Холдинг БДЖ има дългове от над 800 млн. лв., натрупани основно благодарение на заем от времето на министър Николай Василев и машинации на международните финансови пазари. Тези пари след продажбата ще трябва да ги извадим НИЕ българските граждани от нашия джоб.
Защо искаме оставката на министъра транспорта и на всички ръководители в БДЖ?
- защото водят БДЖ умишлено към фалит!
- защото от година и половина са замразени всички инвестиции в компанията, включително и ремонтът на вагони, а господата настояват дори да се режат товарни вагони, въпреки ежедневния недостиг на между 100 и 200 вагона!
- защото клеветят публично компанията, на която са ръководители и я наричат „боклук” и „цирей”!
- защото обвиняват обикновените ж.п. служители в далавери, при положение, че кражбите се вършат с мълчаливото съгласие на ръководителите на компанията!
Братя и сестри българи!!!
Помогнете да спрем приватизацията и ликвидацията на Железницата, която е неизменна част от миналото, настоящето и бъдещето на България!!!
Включете се в протестните кампании!
„Гражданска инициатива за обществен и релсов транспорт” (http://www.facebook.com/#!/groups/174323535991493/)
Тагове:
Днешният избор е крайно ограничен,престъ...
Избори: "Разводът" с мафията е...
ПРЕЗИДЕНТСКИТЕ ИЗБОРИ В СЛОВАКИЯ
МАДЛЕН АЛГАФАРИ http://www.kaldata.com