Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2015 10:49 - рИформатора Мартин Димитров заплаши да ме съди! (допълнена)
Автор: gikotev Категория: Други   
Прочетен: 6603 Коментари: 3 Гласове:
12

Последна промяна: 25.01.2015 13:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Това се случи тази сутрин, на неговата страница във Фейсбук. Поводът беше вчерашният ми материл (рИформатора Мартин Димитров: "Ще помогнем за доразграбването на България."), в който аргументирано доказвах съучастието му в източването на родната енергетика. Негов фен му го е поставил на стената след което Димитров започва да коментира, НО в дискусията се включих и аз. Ето как протече разговора. Ще ви го покажа в четири последователни фотоса, които съобразително направих, преди или поста на Димитров да бъде изтрит или моят достъп до стената му да ми бъде отказан (не съм сигурен, кое от двете). За по-добро четене на диалога кликайте с мишката върху снимките.

image

image

Въпреки че му показах ДВЕ от най-важните доказателства, че живота на блокове 5 и 6 вече е удължен и оот ново "удължаване" няма нужда той ми отговаря с определението "хейтър" (мразещ човек). Лицето Димитров няма никакви по-стойностни аргументи. Трябва да се краде!
Но ето как продължава престрелката ни във ФБ:

image

Нервите на Димитров дават фира и той ме заплашва със съд!!! След това аз приложих извадка от стенограма, от заседание на Народното събрание, където самият той твърди, в качеството му на председател на комисията по енергетика, че блоковете могат да работят до 2030-та г. Но за него и това не е аргумент.

И ето как приключи всичко:

image

Така Димитров заяви, че кражбАта по схемата безкрайно "удължаване" живота на блокове 5 и 6 е кауза!!! И тук вече нервите на железния "политик" не издържаха и моят път до представителя на народа беше отрязан. Пак казвам, че не знам под коя точно форма, в личното ми качество или чрез изтриването на целият пост.

image

Сега започвам да чакам призовката от съда! Просто нямам търпение!

ДОПЪЛНЕНИЕ: По-късно г-н Петър Пенчев публикува в една от групите във ФБ обяснението на "смелия политик" да ме блокира. Ето как изглежда то:

image

Така се "бори" туй! Като блокира хората, които го зариват с доказателства за собствените му престъпления, с които той се гордее и ги е превърнал в "лична и национална кауза". А аз се чудех, защо нацията се топи? Очевадната причина е, че имаме "борци", като туй?

Георги Котев



Гласувай:
12



1. chavdar01 - ИЗОБЩО НЕ МЕ УЧУДВА ТОВА!
25.01.2015 10:55
ТЕЗИ КРАДЛИВИ ПОЛИТИЦИ СА СВИКНАЛИ САМО ДА "ЛАПАТ" И КОГАТО НЯКОЙ СЕ ОПИТВА ДА ИМ ПОПРЕЧИ ТЕ ИЗПАДАТ В ИСТЕРИЯ!!!
СТИСКАМ ТИ ПАЛЦИ ДА СЕ ОПРАВИШ!!!
цитирай
2. andrei - Мартинчо е едно недоразумение на природата.
25.01.2015 12:02
Има се за образован,а е куха лейка,жадна за парички и власт,независимо с кого и как!
цитирай
3. gikotev - Нещата стоят доста по-зле за Димитров!
25.01.2015 12:28
Още докато беше председател на енергийната комисия в НС (по време на първия мандат на Борисов, а в момента е зам-председател на същата) отправих две официални искания, в деловодството на НС, подкрепени с документални доказателства, да бъда изслушан в комисията. Това НЕ-СЕ-СЛУ-ЧИ!!! Негова сподвижничка ми уреди среща с него, на 6-ти март 2011-та г., в кабинета му на ул. "Раковска", 134 (тогава той беше и председател на СДС) и пак му занесох ТРИ изключително изобличаващи документа, единият от които е писмото от кабинета на Борисов, че държавата е похарчила за да ме опровергава повече от 2 000 000 (два милиона лева). Всичко си остана там! Заради тези обвинения и харчове на народна пара срещу мен аз сега нямам право да работя и вече 5 години съм без нито една стотинка доход. А това алчно "политиче" не е преставал да лапка. И иска и още, и още, и още до безкрай! И след това ме нарича "хейтър"!!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gikotev
Категория: Други
Прочетен: 9835031
Постинги: 3166
Коментари: 2895
Гласове: 5354
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031